Kokia prekių pristatymo kaina ir tvarka?

Visus užsakymus virš 60 € pristatome NEMOKAMAI. Mažesnės sumos užsakymų pristatymo paslaugos kaina:

  1. Pristatymas į Omniva paštomatą. Šios paslaugos kaina nuo 2,49 €. Šios paslaugos privalumai, kad siuntinį Jus galėsite atsiimti Jums patogiu laiku. Pristatymo laikotarpis: 1-3 darbo dienos.
  2. Pristatymas į Lietuvos pašto skyrių. Šios paslaugos preliminari kaina 2.50 €. Pristatymo laikotarpis: 3-5 darbo dienos.
  3. Atsiėmimas Vilniuje: Jūs galite NEMOKAMAI atsiimti prekę iš mūsų  Vilniuje, Gedimino pr. 9 (GO9)

Atsiimant prekes, būtina pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Ne visos prekės, pateiktos doviana.lt parduotuvėje, yra sandėliuojamos mūsų sandėlyje. Pasitaiko atvejų, kai prekes pirmiausiai turime atsivežti iš tiekėjų sandėlių Europoje, dėl to siuntimas klientui gali užtrukti šiek tiek ilgiau nei nurodyta , todėl galima pristatymo paklaida ~ 7 darbo dienos.

Dėl prekių pristatymo  į užsienį prašome kreiptis el. paštu info@doviana.lt

Kokia kokybiškų prekių grąžinimo tvarka? 

  1.  Jeigu įsigytos prekės nepateisina Jūsų lūkesčių, jas galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų pristatymo/atsiėmimo iš Omniva terminalo, LP EXPRESS 24 terminalo.
  2.  Visos grąžinamos prekės turi būti grąžinamos su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia, nesugadinta pakuote, jos negali būti dėvėtos ar kitaip naudotos. Klientui, grąžinančiam prekę, tenka kokybiškų prekių siuntimo išlaidos. Pinigai už prekes į Swedbank sąskaitą grąžinami per 3 darbo dienas, į kitų bankų sąskaitas grąžinami per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai prekė pasiekia doviana.lt nurodytu adresu.
  3.  Doviana.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą arba kurie buvo prarasti nepasiekus Doviana.lt

Kokia nekokybiškų prekių grąžinimo tvarka?

Jei iš Doviana.lt įsigijote netinkamos kokybės prekę ir pardavėjas su Jumis neaptarė prekės trūkumų, Jūs turite teisę savo pasirinkimu reikalauti iš pardavėjo:

  • pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
  • atitinkamai sumažinti prekės kainą;
  • per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus arba atlyginti Jums prekės trūkumų pašalinimo išlaidas;
  • grąžinti sumokėtus pinigus ir vienašališkai nutraukti sutartį.

Norimas grąžinti prekes Jūs galite pristatyti adresu Gedimino pr. 9, Vilnius arba grąžinti jas paštu ar per Omniva terminalą arba per LP EXPRESS 24 terminalą. 

Nekokybiškų prekių grąžinimo išlaidas apmoka Doviana.lt

Keičiamos arba grąžinamos prekės turi būti:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje,
  • Prekė turi būti nenaudota ir nesugadinta
  • Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos ((nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės.....)
  • Dėl gražinimo formos kreipkitės el. paštu info@doviana.lt, gauta prekių keitimi/grąžinimo formą užpildome.
  • Užpildytą formą pridedate kartu su grąžinamomis prekėmis
  • Supakuotą siuntą išsiunčiate omniva paštomatu (Siuntimo lipduką gausite su prekių grąžinimo forma)
  • Prekės keitimo atveju, prašome susisiekti su mumis el.paštu info@doviana.lt, kad galėtume rezervuoti keičiamą prekę. Prekės keitimo atveju, keičiame prekę pristatysime nemokamai.

Pinigų grąžinimas už grąžinamas prekes

Doviana.lt įsipareigoja grąžinti pinigus per 10 d.d. po to, kai prekė yra gauta, patikrinama, kad ji yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, yra visi įpakavimai, etiketės.

Jei klientas pasinaudojo papildoma nuolaida (pvz. nemokamas pristatymas) ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną prekę iš šio užsakymo, Doviana.lt turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą. Pavyzdžiui, perkant prekių už 60 EUR automatiškai yra suteikiamas specialus pasiūlymas - nemokamas prekių pristatymas - yra išskaičiuojama iš grąžinamos sumos.